Promovare site pe Facebook – cea mai buna metoda de a optimiza un site
Promovare site pe Facebook – Din ce in ce mai prezente atunci cand vine vorba despre comunicare, publicitate sau noutati, retelele sociale precum Facebook pot sa aiba un impact foarte important atunci cand vine vorba despre afacerea sau activitatea ta, mai ales daca detii si un site web. Pentru o firma care dispune de un site web, o folosire eficienta a unei retele sociale, precum promovare site pe Facebook, prezinta mai multe avantaje. Mai ales ameliorarea vizibilitatii si un plus de notorietate.
Facebook – ce trebuie sa stii pentru a promova asa cum trebui site-ul tau
Cu miliarde de utilizatori in lumea intreaga, Facebook este cea mai folosita retea sociala din lume. Si pentru firmele care au un site de e-commerce, folosirea acestei retele sociale are numeroase avantaje.
Retelele sociale pot aduce mai mult trafic pe site, dar sunt utile si pentru a masura rentabilitatea investitiilor. Pentru a realiza acest lucru, este esential insa sa se puna in aplicare o strategie eficienta.
Facebook – unele site-uri de Internet sunt favorizate de fluxul de actualitati
Facebook a explicat faptul ca o actualizare recenta va facilita incarcarea continuturilor p mobil. Este vorba despre unul din criteriile folosite pentru a alege link-urile de favorizat pe flxul de actualitati. Pentru a-ti ameliora deci sansele ca site-ul tau sa apara pe retelele sociale va trebui sa optimizezi marimea imaginilor tale, pentru ca acestea sa nu iti incetineasca site-ul. Pe de alta parte, nu ar trebui sa fie prea mari.
Retelele sociale – optimizeaza utilizarea lor pentru a -ti face cunoscut site-ul
Pentru a partaja continutul site-ului tau pe retelele sociale, va trebui sa instalezi si unele butoane de partajare. Realizand aceasta etapa, vei oferi internautilor posibilitatea de a partaja un continut, un lucru favorabil maririi traficului pe site, dar si referentierii pe motoarele de cautare. O partajare pe Facebook, va dovedi faptul ca site-ul este viu, este cautat si este interesant. Pentru a optimiza vizbilitatea pe retelele sociale, poti sa personalizezi si felul in care paginile tale sunt partajate, mizand pe balizele open graph.
Diferitele tipuri de promovare pe Facebook
Care sunt principalele tipuri de promovare pe Facebook?
Promovarile prin site-uri externe. Este un tip de publicitate compusa din imagini, un titlu si un url care se afiseaza in coloana din dreapta a paginii de Facebook. Acestea iti permit sa iti promovezi site-ul (sau evenimentele tale) in mod direct prin definirea unei tinte foarte precise (varsta, sex, interese, limba, educatie etc.). Cu toate acestea, in cazul acestui tip de link sponsorizat, nu exista nicio modalitate de a sti daca utilizatorul web va reveni sau daca va fi “fidel”.
Promovarile pe pagina de Facebook sau pe postarile de pe Facebook: aceste reclame sau prezentari sunt compuse in acelasi mod ca si cele precedente (imagine, titlu, text, url) si permit, de asemenea, personalizarea tintei, dar au avantajul de a permite “click-ul social”: sub promotie se afla numele “prietenilor” nostri care “apreciaza” pagina de Facebook sau publicatia, ceea ce are un puternic efect de stimulare. Mai mult, daca utilizatorii viziteaza pagina de Facebook si fac clic pe “like”, pot primi publicatiile si pot fideliza.
Promovari de actualitate: aceste campanii, care se desfasoara pe o perioada de trei zile, iti permit sa pui in evidenta o publicatie pe pagina ta de Facebook (status, fotografie etc.) pentru a ajunge la o proportie mai mare de “fani”. In acest fel, ajungi la persoane care sunt deja familiarizate cu pagina si cu mediile tale; cumpara vizibilitate pentru o anumita publicatie. Acest tip de promovare este deosebit de potrivit pentru elemente importante pentru publicul tau sau pentru evenimente speciale (concursuri, evenimente de intoarcere la scoala etc.).
De ce sa alegi sa iti promovezi site-ul pe Facebook?
Te vei bucura de un plus de vizibilitate. Din ce in ce mai multi clienti sau posibili clienti au un cont pe Facebook. Si foarte multa lume petrece foarte mult timp pe Facebook. Este deci o retea sociala care iti va aduce un plus de vizibilitate pentru site.
Dar, poti privilegia si o relatie de proximitate cu clientii tai. O promovare a site-ului tau pe Facebook iti va furniza si unele instrumente de analiza pentru a cunoaste mai bine fanii, clientii si potentialii clienti.
Dar, poti incita si potentialii clienti sa treaca la actiune. Pe pagina ta:
- In functie de obiectivul tau, alege cel mai potrivit buton: Comanda, Suna, Vezi magazinul.
- Pentru publicitatea ta: call to action este o optiune care poate varia in functie de obiectivul tau de campanie.
Dar, poti de asemenea sa generezi de pe pagina de Facebook mai mult trafic. Dar, va trebui mai intai sa publici in mod regulat aici continut de calitate, cu informatii pertinente.
In strategia ta digitala, sa ai o pagina de Facebook pentru a te promova pe tine si site-ul tau, poate sa fie o idee foarte buna. Este o retea sociala care iti permite inainte de toate sa recuperezi unele contacte reale. In acest fel, te poti asigura de faptul ca afacerea sau activitatea ta au cele mai mari sanse de promovare, dar si de reusita in acelasi timp.